Logo nawiązuje do klasycznego wyglądu herbów rodowych, zachowując jednocześnie nowoczesny minimalizm. Złota kolorystka jest podkreśleniem eleganckiego charakteru hotelu – jest ona zastosowana nie tylko w logo, lecz także na całej stronie. Przy tworzeniu logotypu kierowaliśmy się nawiązaniem do królewskiej historii związanej z obiektem, stąd w logo znajduje się tarcza oraz korona.
Witryna oparta jest przede wszystkim na funkcjonalnym poruszaniu się po jej poszczególnych podstronach. Jej walorem jest responsywność, co znacznie ułatwia korzystanie z niej ekranach o różnej rozdzielczości. Na dynamiczny i nowoczesny design strony składa się także slider, który na każdej podstronie pokazuje zdjęcia związane z konkretnym działem (np. w przypadku restauracji, płynnie zmieniają się zdjęcia przedstawiające jej wystrój).
Aby strona była interaktywna i bardziej „żywa”, między innymi w prezentacji ofert specjalnych zastosowaliśmy hoovery.
Na mapce usytuowanej w zakładce „KONTAKT” umieściliśmy specjalnie zaprojektowaną ikonkę, wskazującą dokładną lokalizację obiektu.
Dzięki zastosowaniu dwóch barw - złotej oraz białej - oraz prostemu, uporządkowanemu menu, strona wyróżnia się przejrzystością oraz estetyką.
Zaprojektowaliśmy także prosty i funkcjonalny formularz umożliwiający osobom korzystającym ze strony sprawdzenie dostępności pokoi w obiekcie w wybranym przez siebie terminie oraz umieściliśmy moduł newslettera i szybkiej nawigacji, dzięki której użytkownicy bez problemu dotrą do najbardziej interesujących ich informacji.
Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość skontaktowania się z obiektem za pomocą jednego kliknięcia w znajdujący się w lewym górnym rogu numer telefonu do hotelu.
Strona zawiera też w widocznym miejscu odnośniki do profilu hotelu w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+) oraz na portalu turystycznym TripAdvisor.
Zastosowane moduły